Social Icons

środa, 7 listopada 2012

Trudny początek.

Początki w prowadzeniu bloga są bardzo trudne. Przynajmniej dla mnie. Zazwyczaj zaczynałam coś pisać.. A później przestawałam z różnych powodów.
Mówcie na mnie Klara. W przyszłości będę wizażystką. Zobaczycie, no będę kurczę sławna.
Co lubię? Fotografię, muzykę rockową, rap, mangi, anime, makijaż i wszystko co z nim związane.
Co będę robić tutaj? Będę, a przynajmniej postaram się zamieszczać tutaj recenzje różnych produktów kosmetycznych, może z czasem pojawią się też moja makijaże, zdjęcia.. Nie wybiegajmy w tak daleką przyszłość. Muszę się tu odnaleźć, już dawno niczego nie pisałam. Więc zaczynamy już jutro. Pojawi się pierwsza recenzja, mam nadzieję, że wam się spodoba, w sumie, możecie mi pomóc troszkę ogarnąć świat tego serwisu, bo nie ukrywam, że mam z nim lekki problem.


2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki Klara, ja też dopiero zaczynam, tym bardziej że mało się znam na ustawieniach i dopiero się uczę, zapraszam również do mnie na bloga...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy post też tak wyglądał, ale go wykasowałam:D

    OdpowiedzUsuń