Social Icons

poniedziałek, 12 listopada 2012

Recenzja kremu nawilżającego do twarzy i ciała Yves Rocher


Witajcie, na dziś przygotowałam moją opinię na temat
kremu nawilżającego do twarzy i ciała firmy Yves Rocher.
Jeżeli jesteście ciekawi co mam na ten temat do powiedzenia, zapraszam!





Co na temat kremu mówi nam producent?

Pielęgnacja każdego rodzaju skóry z rumiankiem bio teraz w nowej edycji.
Idealny dla całej rodziny, łagodny krem do twarzy i ciała, wzbogacony o wyciąg z rumianku bio oraz ekstrakt wody z rumianku rzymskiego, która  łagodzi skórę.  Skóra jest odpowiednio nawilżona i chroniona. Gładka i elastyczna w dotyku. 
Testowany pod kontrolą dermatologiczną

Skład:

 aqua; propylene glycol; vitis vinifera seed oil; hydrogenated palm kernel oil; elaeis guineensis oil; urea; myristyl myristate; glycerin; dimethicone; brassica campestris seed oil; glyceryl stearate; stearyl alkohol; stearic acid; cetyl alkohol; PEG-100  stearate; paraffinum liquidum; gossypiumm herbaceum seed oil; cera microcristallina; paraffin; methylparaben; parfum; xantan gum; tocopheryl acetate; sorbic acid; allantoin; acrylates/C10-30; alkyl acrylate crosspolymer; ethylparaben; propylparaben; bht; tetrasodium edta; sodium hydroxide, linalool; chamomilla recutita flower extract; citronellol; amyl cinnamal; hydroxycitronellal; benzyl benzoate; geraniol; citral; isoeugenol; alpha-isomethyl ionone



Moja opinia:
Krem bardzo dobrze nawilża, jestem zaskoczona, ponieważ większość kremów nawilżających które posiadałam,
niestety nie spełniały swojego zadania, nie nawilżały mojej skóry zbyt dobrze, ba na drugi dzień moja skóra była wręcz przetłuszczona, mimo stosowanie cieniutkiej warstwy na skórę.
Krem jest baaardzo wydajny, można go stosować na twarz oraz na ciało.

Krem możemy dostać na stronie internetowej producenta na stronie za jedyne 16.50 zł.
Pojemność 125 ml.



Generalnie widzę same plusy tego produktu, mogę go wam z czystym sercem polecić.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

xoxo Klara ♥



5 komentarzy:

  1. Zachęciłaś ;D
    Może w najbliższym czasie udam się do sklepu ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  3. również dodaję do obserwowanych ;)
    a recenzja szamponu już jest! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń