Social Icons

poniedziałek, 10 grudnia 2012

AVON - Instant attraction & Passion

Witajcie kochani!
Na początku chciałam przeprosić za moją dłuższą nieobecność,
jednak ze względu na szkołę musiałam chwilowo wstrzymać działalność bloga.
Dziś przedstawię wam recenzję dwóch fenomenalnych pomadek firmy Avon,
jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania!
A już na końcu posta świąteczna niespodzianka 
specjalnie dla was!





Pierwsza to kolor Instant attraction,
kupiłam ją na promocji za 9.99 ,-.
Pomyślałam sobie, co mi szkodzi, niecałe 10 zł za pomadkę,
najwyżej nie będzie mi szkoda. Miałam wcześniej kilka pomadek tej firmy
i powiesz szczerze nie byłam zadowolona z ich trwałości i efektu jaki dają na ustach.
Natomiast ta pomadka jest dla mnie naprawdę fenomenalna.
Na ustach daje piękny czerwony kolor, długo się utrzymuje na ustach, nie zostawia śladów na zębach.
Wadą jest to, że może wysuszać usta, więc jeżeli ktoś ma suche skórki, to najlepiej jeżeli użyje wraz
z pomadką jeszcze błyszczyka. :)


Pomadka Passion z serii Color Trend
kosztowała 7,99 ,-
Z pigmentacją jest tu niestety troszkę gorzej, jak widzicie
kolor pomadki w opakowaniu jest bardzo intensywny, jednak na ręce wygląda zupełnie inaczej,
aczkolwiek mi osobiście to nie przeszkadza, bo bardzo podoba mi się
efekt jaki uzyskujemy używając tej pomadki.
Tak jak jej poprzedniczka, jest matowa i tu również ta
sama uwaga jak wcześniej, może wysuszać usta!


Uwaga, uwaga!
ROZDANIE !*

Aby wziąć udział musisz:

 Być publicznym obserwatorem bloga
 Dodać notę o rozdaniu ( z zdjęciem )
Dodać do blogrolla
 W komentarzu napisać pod jaką nazwą obserwujesz, link do notki o rozdaniu i  maila.



Wszystkie produkty są oczywiście nowe. :)

* Aby rozdanie się odbyło, musi w nim wziąć udział co najmniej 30 osób

Na zgłoszenia czekam do 1.12.13


xoxo
Klara ♥

8 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia dla wszystkich bioracych udzial :)
    btw, jakie piekne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, długo będziemy czekać, prawie rok:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Karolina Ś
    Link do notki: http://lusia1982.blogspot.com/2012/12/ciekawe-nagrody-u-bairres.html
    Adres mail: salvinia1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako ewka saller
    link do bloga do bloga http://pasjamojk.blogspot.com/
    E-mail : zosia155@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam sie nad kupnem tej drugiej i chyba ja kupie bo widze w koncu jak wyglada na skórze :)

    OdpowiedzUsuń