Social Icons

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Sleek - Respect


Witajcie, przygotowałam na dziś
recenzję paletki firmy Sleek
z edycji limitowanej.
Zapraszam do przeczytania!




Otwieramy paletkę i widzimy przed sobą 12
cudownych kolorów, prawda? :)
Pigmentacja cieni jest świetna!
Jednak na mojej skórze nie wszystkie kolory
są widoczne, z tego względu, że mam bardzo jasną cerę.
Cienie długo utrzymują się na powiece, oczywiście z bazą, nie sprawdzałam
ich trwałości bez bazy, bo wiem, ze nie byłabym zadowolona,
na moich powiekach bez bazy żaden cień nie trzyma się dłużej niż 2 godziny. 
Używając już jakiś czas tej paletki dalej mam problem z otworzeniem jej, więc to jeden minus,
drugim minusem jest to, że przy aplikacji cienie mogą się trochę osypywać,
ale wystarczy strzepnąć nadmiar i po problemie. :)

Ogólni jestem baaardzo zadowolona z tych cieni i polecam je każdemu, 
świetnie nadają się do zrobienie makijażu dziennego jak i wieczorowego. :)

A tak prezentują się poszczególne kolory.













Kochani!
Przypominam o rozdaniu w którym możecie wygrać:

Pamiętajcie, że aby rozdanie się odbyło, musi w nim wziąć udział
minimum 30 osób!
Zapraszajcie innych do zabawy!




8 komentarzy:

  1. śliczne kolorki ma ta paletka:)
    a ile ona kosztuje???

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory :) podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolorki :) Ja sie zabieram za kupienie jakies paletki z Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja! Hm.. cena nie jest przytłaczająca, rozważę po świętach zakupienie jej ;)Zostaję obserwatorem i będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki bardzo fajnie dobrane,tylko ten pomarancz niezbyt czesto bedzie nadawal sie do malowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcz to zupełnie nie mój kolor, nie czuję się w nim najlepiej, więc rzadko używam. :D Aczkolwiek przy niebieskich oczach sprawdza się idealnie, ładnie wydobywa ich kolor, sama mam niebieskie oczy, jednak do pomarańczowych kolorów jestem uprzedzona. :D

      Usuń