Social Icons

niedziela, 2 grudnia 2012

Witajcie kochani!
Na dziś przygotowałam recenzję odżywki do włosów firmy Avon.
Zapraszam do czytania. :)


Kupiłam ją całkiem niedawno, jednak po codziennym stosowaniu odżywki przez ten czas,
mam już zdanie na jej temat i zamierzam się nim z wami podzielić. :)

Można powiedzieć, że odżywka jest dobra, ale jeśli chodzi o mnie, niewystarczająca.
Po pierwszych 3 użyciach nie było żadnego rezultatu, dopiero po 4 razie moje włosy stały się
bardziej miękkie. Z czasem stały się naprawdę miłe w dotyku, ale naprawdę bez szału.
Jeśli chodzi o zapach.. żurawiny to tam na pewno nie wyczujemy,
jest strasznie chemiczny i dla mnie niezbyt przyjemny.
Jeśli chodzi o kolor odzywki, to jest mniej więcej taki, jaki
widzimy na zdjęciu.

Podsumowując, odżywka jest dobra, jeżeli nie wymagamy 
dużego nawilżenia włosów. W moim przypadku nie do końca się sprawdza.
Zdecydowanie bardziej polecam wam odżywki firmy Ziaja.

UWAGA
Obserwujcie bloga, bo już niedługo mam dla was
niespodziankę! :)

xoxo
Klara ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz