Social Icons

niedziela, 18 listopada 2012

Mus do ciała AVON

Witajcie, dziś zaprezentuję wam recenzję musu do ciała
firmy AVON, który jest moją absolutną perełką!
Jesteście ciekawi co mam na ten temat do powiedzenia?


Zdjęcie ze składem niestety gdzieś mi się zapodziało,
musicie mi wybaczyć. 
No ale cóż, zaczynamy. :)

Jest to jeden z 3 musów do ciała z tej serii,
ja osobiście posiadałam wszystkie i jestem nimi zachwycona.
Są bardzo wydajne, świetnie nawilżają i do tego pięknie pachną. Czego chcieć więcej? :)


Mus ma lekką i przyjemną konsystencję,
szczerze mówiąc nie spodziewałam się cudów biorąc pod uwagę działanie i konsystencję,
zwłaszcza, że udało mi się gu kupić za jakieś 6-7 zł na promocji.
Kiedy po raz pierwszy użyłam tego produktu byłam zaskoczona.
Mus tu idealne określenie dla konsystencji. A już na drugi dzień skóra była nawilżona i miła w dotyku.
Zdecydowanie polecam osobom, które mają problemy z przesuszoną skórą.
Jeśli chodzi o zapach, to ten wariant niestety mi nie odpowiada, natomiast
mus waniliowy i różany - jak dla mnie, idealny zapach.

Podsumowując.
Jedynym minusem tej akurat wersji jest nie do końca odpowiadający mi zapach,
reszta jak najbardziej na plus.
Zdecydowanie polecam!

xoxo
Klara ♥


4 komentarze:

  1. ostatnio sie zastanawiałam czy kupić heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakos avon nie przekonuje, mimo wszystko... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie początkowo też nie przekonywał, aczkolwiek zaryzykowałam i niektóre produkty naprawdę są godne polecenia. :)

      Usuń
  3. Fajnie się zapowiada, aktualnie nie potrzebuję takiego musu, ale napewno kiedyś pomyślę o kupieniu jego :)

    OdpowiedzUsuń