Social Icons

wtorek, 20 listopada 2012

Hean - STAY ON


Dziś recenzja fenomenalnej jak dla mnie bazy pod cienie firmy Hean.
Zapraszam!


Skład:
Skład: C11-13 Isoparaffin, Talc (and) Triethoxycapryly lsilane, Ozokerite, VP/Hexadecene Copolymer, Mica, Polyethylene, Phenoxyethanol (and) Methyl paraben (and) Ethylparaben (and) Butylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Isopropyl Mirystate, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Isohexadecane, VP/Eicosene Copolymer, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (and) Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (and) Tocopheryl Acetate (and) Ascorbyl Palmitate (and) Linoleic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, [+/- Synthetic Fluorphlogopite, CI 77891, CI 45430:1, CI 77007, CI 77742] (17.05.2011)
(wizaz.pl)

Moja Opinia

Baza jest bardzo przyjemna w użytkowaniu, nie pozostawia tłustego filmu na skórze,
jest bardzo wydajna (opakowanie zawiera 14 g produktu),
 łatwo ją wydobyć ze słoiczka, świetnie rozprowadza się po powiece, podbija kolor cieni.

Zużycie bazy po 6 miesiącach użytkowania

Jak widać na zdjęciu, zużycie jest niewielkie, jak na codzienne stosowanie.
Kolejnym plusem bazy jest jej cena, zapłaciłam za nią około 12 zł.
Wcześniej miałam bazę firmy INGLOT, jednak po miesiącu używania
przestała trzymać cienie.. Nie mam pojęcia z jakiego powodu tak się stało,
aczkolwiek baza trafiła do innej użytkowniczki, która jest z niej zadowolona.
Może to kwestia tego, że mam tłuste powieki.. 

U góry: z bazą
Na dole: bez bazy
Na górze możecie zobaczyć, jak wyglądają cienie 
bez bazy i położone na bazę, musicie mi wybaczyć zdjęcie zrobiona w sztucznym świetle,
ale niestety nie miałam czasu, żeby zrobić je w świetle dziennym. :(
Mam nadzieję, że widzicie różnicę mimo wszystko. :)

Jedynymi minusami bazy są trudna dostępność
i lekko hm.. rybny (?) zapach, który na szczęście
znika zaraz po aplikacji. Trzeba również uważać, żeby bazę nanieść na powiekę
cienką warstwą, ponieważ w innym wypadku lubi pozostawiać smugi. 


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

xoxo
Klara ♥




3 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie tą bazą :) szkoda tylko, że nie jest dostępna w drogeriach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ja i tez bardzo ja lubie ):

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie szukam dla siebie idealnej bazy pod cienie :) muszę tą wypróbować :)
    Zapraszam http://lifeandpassion88.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń