Social Icons

czwartek, 8 listopada 2012


Witajcie!
Troszkę już ogarnęłam o co w tym wszystkim chodzi.
Tj. w prowadzeniu bloga na tym serwisie, ponieważ nie miałam z nim wcześniej do czynienia.
Na dziś przygotowałam dla Was moją kolekcję lakierów do paznokci,
oraz krótką recenzję każdego z nich.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie, zapraszam!


Na pierwszy ogień pójdą lakiery z Miss Selene.
Zapewne znane wam lakiery.
Za każdy z nich w miejscowej drogerii zapłaciłam śmieszną cenę,
bo tylko 2.50.
Jeśli chodzi o trwałość, każdy z nich utrzymywał mi się około 2-3 dni.
Dla mnie osobiście jest to duży plus, na moich paznokciach rzadko który lakier trzyma się 3 dni.
Wiem, że czerwone odcienie bardzo barwią paznokcie,
jednak w przypadku tych lakierów żaden nie zrobił krzywdy moim paznokciom, więc to również jest plus.
Generalnie mogę wam polecić z całym sercem całą serię tych lakierów.
Poza trwałością i dobrą pigmentacją ich plusem jest przede wszystkim cena,
oraz to, że są to malutkie buteleczki (to jest plus, przynajmniej dla mnie :))
Idąc od lewej, oto moje kolory: 140, 146, 149, 219, 220.
Chciałam również dodać, że kolor 219 to dokładny duplikat koloru 260 Funtime Fuschia firmy Rimmel.
Znów zaczynając od lewej.
1. Prestige - Wonder Gloss numer: NLW - 63 Club 55 cena: ok.11 zł
2. Wibo - Trends nude, Expres grown numer: 351 cena: ok. 6zł
3. MIYO - Nailed it kolor: Jupiter cena: ok. 3 zł
4.H&M kolor: niestety starł się i nie potrafię znaleźć.. cena: ok. 4 zł
5. Essence - colour&go numer: 67 make it golden cena: ok. 5zł
6. Essence - colour&go numer: 72 time for romance cena: ok. 5zł
7. Rimmel - 60 seconds numer: 260 funtime fuschia cena: ok. 12 zł
8. Miss Sporty - Et voilà! French Manicure numer: 3 cena: ok. 6 zł
9. Miss Sporty - Lasting Colour up to 7 days numer: 080 cena: ok. 5 zł

1. Lakier Wonder Gloss to piękny odcień różu, z początku wydawał mi się to dość tandetny odcień różu, jednak z czasem się do niego przekonałam i od tej pory uwielbiam!
Wystarczą 2 warstwy, aby uzyskać pożądany efekt
Utrzymuje się 2 dni, jak na moje paznokcie oczywiście. Ogólnie jest ok.
2. Lakier Wibo. Jestem miłośniczką odcieni nude, wcześniej używałam lakieru z Essence, którego pigmentacja w stosunku do tego z Wibo była o niebo lepsza.
Tu muszę się namęczyć i kłaść nawet 3-4 warstwy, aby wydobyć ten kolor.
Utrzymuje się na moich paznokciach jakieś 2 dni.
Nie wiem jak jest z innymi lakierami firmy Wibo, ale na tym troszkę się zawiodłam
3. Lakier MIYO. Szczerze mówiąc, to jeden z najgorszych lakierów jaki miałam..
Pomijając fakt, że kolor jak na moje oko zupełnie inaczej prezentuje się na paznokciach niż w opakowaniu,
to jeszcze barwi paznokcie na okropny pomarańczowy kolor.
Trwałością też nie zaskakuje, bo trzyma się GÓRA 2 dni..
Nie polecam.
4. Lakier H&M. Pomimo pięknego koloru, który wręcz ubóstwiam, lakier nie spełnia moich oczekiwań, jeśli chodzi o trwałość.
Dosłownie po kilku godzinach odpryskuje z paznokci..
Dla mnie masakra.
5 i 6. Lakiery Essence.
Jeśli chodzi o złoty lakier, spodziewałam się zupełnie czegoś innego, według mnie daje efekt bazarowego złota, nawet jeśli dajemy go bardzo mało..
Ostatecznie posłużył jako ozdobienie kwiatka dla koleżanki..
Natomiast w drugim kolorze lakieru jestem po prostu z a k o c h a n a!
Uwielbiam to jak pięknie się błyszczy w słońcu.
Oba lakiery, jeśli chodzi o trwałość: 3-4 dni.
Jeden, jedyny minus obu, to fakt, że brokat w nich zawarty ciężko zmyć z paznokci.
Ale da się przeżyć.
7. Lakier Rimmel - Uwielbiam pędzelek w tym lakierze, naprawdę pozwala na szybkie i staranne pomalowanie paznokci, pigmentacja jest świetna, wystarczy tylko jedna warstwa, chociaż ja i tak używam dwóch, z przyzwyczajenia. 
Jeśli chodzi o trwałość standardowo u mnie 2-3 dni.
8. Miss Sporty. Typowy lakier do frencha, dość trwały, bo utrzymuje się u mnie 4 dni.
9. Miss Sporty. Zdecydowanie mój faworyt, jeśli chodzi o trwałość i kolor.
Dobra pigmentacja, jeden z moich ulubionych kolorów, dobra cena, czego chcieć więcej?

Jej, na dziś to już koniec.
Mam nadzieję, że moja recenzja wam się na coś przydała.
Piszcie co sądzicie w komentarzach.
xoxo Klara ♥ 

4 komentarze:

  1. Sporo masz przetestowanych lakierów...:)
    Bardzo szczegółowa notka Klaro...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! :)
    a szampon jest cudowny :) mam z natury przetłuszczające się włosy, a on ograniczył to przetłuszczanie i włosy są nieziemsko miękkie i do tego ślicznie pachną :) recenzja niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory. Szczególnie podoba mi się czerń z Miss Sporty,róż z Rimmela ,niebieski oraz lawendowy Miss Selene i lakier nude z wibo :)

    http://www.theme-of-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń